Ojskipojski !!

Hoppla. kom hem ifrån kista nyss, jag var där med Zameena, först skulle vi bara till Eurostop men Zameenas skor fanns inte där så vi åkte till kista och tittade där (det var dumt gjort då de inte fanns där heller) så istället för att leta skor så fick vi köra lite "depressions-shopping" så att Zameena blev på bättre humör ;)

Det fungerade för Zameena köpte en jävla massa! Och jag med, jag fyndade! Jag fick FEM tröjor för 149, hur lyckas jag? ;) *Stolt*
Dessutom köpte jag en stor väska för 100 spänn osv osv osv. :)
Jag börjar få problem med shoppingen, *I just can stop spending* hahaha

En snubbe på tåget fick tuggummi på ryggen och när han ställde sig upp så blev tuggummit som ett långt snöre från stolen till hans rygg (var väldigt roligt att titta på) men stackars tröjan ;)


--

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kolla mitt senaste inlägg. Vet du var sånna skor finns att köpa? (a)

2008-07-08 @ 19:32:47
URL: http://emeliewahl.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

fin blogg :)

2008-07-08 @ 19:34:42
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: 6, 4

oooo

'__`



2008-07-11 @ 02:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0