Piercingar o shit ;o

Idag äntligen så har jag fått hål i örat! (I den där snibben man har mitt i iörat som sticker ut mer eller mindre!) Och det blev jätte fint, jag är Nöjd :) Det gjorde INTE ETT DUGG ont. Alexandra följde med mig in och det var mer hon som var nervös och jag som fick hålla henne i handen och lugna ner henne istället ;) Haha!
Han som gjorde hålet var väldigt duktig och talade bara engelska .. Något jag finner mycket tilldragande måste jag säga. Anyways, det gick bra som sagt och Alexandra fick berätta hur det såg ut och vad han gjorde hela tiden för jag kunde ju inte se. det var nog det dummaste med allting -Att jag inte kunde titta förns det var klart eller tills jag hittat en spegel :)

Efter det så var jag med Alexandra, nu har hon dragit och nu ska jag hitta på nåt annat, ska fråga om Iems vill träffa mig kanske.
DAGENS MINUS:
Har tappat bort min cykelnyckel och får itne ut min cykel från cykelstället vilket betyder att jag måste börja gå igen ...
DAGENS PLUS:
Min pearcing *Of course*
DAGENS SKÖNASTE:
Jag var ju skit cool som inte skrek när han gjorde hålet
DAGENS SÖTASTE:
Alexandra när hon var nervös :)
DAGENS LAME'ASTE:
Det här inlägget


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0