Swisch swisch

Jag har åkt helikopter!! :D
Japp! Igår så åkte jag helikopter med mor och far! Det var skit ballt! Så nu kan jag "add that to the list Have done!" Det var roligt när helikoptern lutade åt mitt håll för då såg man allt precis nedanför där vi åkte! :) Riktigt nice!

Annars har det inte hänt så himla mycket, jag har varit i Skokloster en natt och saknat min dator som fan haha! Och nu är jag uppe med tuppen pga Sandras dåliga sallad (?). Jag är alltså helt paj i magen och springer till toaletten emellanåt, för att vara exakt och kanske säga för mycket!

Jag ska träffa min kusin på söndag också, han kommer hit och jag har aldrig träffat honom vad jag minns, så det ska bli spännande! Det är en släkting på pappas sida som vi inte har sån himla bra kontakt med, men vafan, det ska bli roligt ändå!

Dessutom äter jag inget godis, inget smör på mackan, ingen läsk. Ungefär bara vatten och bröd. (För de som ville veta det!) Fungerar gör det! 
"When you come home I'll be all skin and bone" ;)


--

Kommentarer
Postat av: TILLI GOES CANADA BABY

AAAH :O COOOLT! :O:O:O HELIKOPTER :O:O:O!



Awwwwwww :D hahahah ;D jag saknar dig :(<3

2008-07-12 @ 18:54:34
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0