Carl.

Äntligen hemma! Nädå, typ tvärtom. Fast jag saknade vissa så det är skönt att vara hemma igen :)
Men det lär bli ett nytt besök på Sånkan snart! Skulle jag tro!

Denna helg fick vi fin främmande av någon som jag verkligen älskar (eller mja, ser väldigt mycket upp till) det var Greven som kom, även kallad Carl (som jag föredrar). Han är en stor filosof och han delade med sig av en massa kloka funderingar med mig och vi samtalde väldigt mycket den kvällen. Jag hade hoppats länge på att få återse honom, det var fyra år sen sist. Det ivll säga, fyra år sedan hans husvagn, hans hem -Brann ner. Men han ler och skrattar ändå. Och han var sig lik. Usch jag blir glad av bara tanken. Någon dag ska jag skriva en bok om dig, Carl! :D

Jahapp, sedan har jag kört Bosses motorbåt också, lärde mig backa, gasa, "bromsa" och köra runt i virvlar som en tok. Det var roligt, båten höll nästan på att vippa över, men det gjorde den inte!

Det har hänt en jäkla massa egentligen, men det är to much to handle för ett enkelt blogginlägg.
 

--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0