Damn little mama!

Snart får jag träffa Frida igen :) Det har hon lovat mig, och jag har faktiskt längtat efter henne så hon kommer inte undan mig!!

Undrar ni vad jag gör uppe så tidigt på en lördag? Jag med.
Jag ska iväg med sommar-jobbet, visst låter det flaschigt? Men det är det inte *sneglar på klockan*

Det är inte så flaschigt när man gick och la sig klockan 4 och gick upp klockan 6 ...

MEN MEN!
Positiva tankar;
Nångång tar ju kick-offen slut, och då kan jag återvända till mitt sommarlov. Hoppas också att man träffar på prins charming. (Ja Mithila du anar rätt, det är just den snubben jag menar!)

Jag har blivit överraskad på det mest magiska sätt. Tänk hur något kan passa en så rätt.


--

Kommentarer
Postat av: TILLI

YÄY fjoink*

2008-06-14 @ 12:29:37
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: emma

kollade de där med aura färgerna xP på en sida står de såhär: Svart

Dysterhet, illvilja och ont uppsåt. Kan synas på drogmissbrukare, torterade offer samt under svår skilsmässa

Mörkgrön

Psykisk stress



haha xP stämmer det tror du? eller har jag kllat fel sida?

ust när du kollade får jag väl erkänna att jag hade vart försvunnen i tankar ett tag och var något deppig :/ hmm..

:)

2008-06-14 @ 20:19:22
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: Frida

jag saknar dig. och idag ska jag få träffaa dig! :D<3

2008-06-15 @ 13:49:14
URL: http://ffridamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0