Händelserik dag

.. Jag har kommit på ett botemedel för hicka!
Jag hade nämligen hicka idag, så jag började klunka (små klunkar) cola efter varandra, och slutade liksom aldrig utan fortsatte klunka hela tiden OCH DÅ försvann min hicka direkt, jag hickade inte en enda gång!

Så ni som undrar hur man blir av med hicka, drick cola (helst light), små klunkar och länge.

Som ni förstår så har jag haft för mycket fritid idag, har lagt pussel och tittat på ett ex antal filmer på tvn. Men jag har också diskat och tvättat en tvätt med vita kläder! Helt ensam.

Men framåt kvällen så umgicks jag med Haga och diverse andra onämnda personer :)

Jag tänkte slå på stort med ett par bilder från midsommar igår, då vi åkte ett par brudar till Skansen och kikade på djur och skit. Och bilderna har jag tagit, ofc (=of course)

     
Bild 1, Min guldring som jag fick när jag gick ut nian, en såkallad "pusselring" i fyra delar. Man kan dela ringen på fyra delar (för den som inte förstod det). Bild 2, jag leker skitball i en trädtunnel (eller så gör jag en misslyckad posé). Bild 3, jag fick en galen idé så Beatrice och Rojano fick ställa upp som försökskaniner. Blev helt ok. :)

Jag tänkte ta med en gruppbild på allihopa, men det var alltid någon som blev skit ful (ärligt talat) så jag vill inte genera någon :)


--
 

Kommentarer
Postat av: emma

Sv: tackar tackar!! ^^ haha :D



fina bilder, och roliga! gillar den sista. typiskt dig att komma på en sån va? ;)

2008-06-24 @ 21:39:41
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0