Hej hej Sexy Mike!

Idag har hunden spytt i min säng. Så jag har tvättat sängkläder idag, väldigt roligt.
Och nu sover han bredvid mig och skäller i sömnen, väldigt roligt.
Idag har jag också varit hos Rojano på filmkväll, det var faktiskt på riktigt, väldigt roligt. Filmen sög och jag förstår fortfarande inte vad den handlade om, men jag förstod varför de hade valt den filmen. Alot of sex and nude people. Inte min stil, faktiskt... Det ska väl vara upphetsande med nakna människor, men alltså nej.
Tjaffsat med mor idag, väldigt roligt.
Har gjort något med ryggen så jag kan knappt röra mig, väldigt roligt.


Jag klagar inte, det ingår inte i mitt liv. Samma sak gäller stress och gnäll. Jag yttrar mig bara om saker som gått fel. Men med en positiv inställning.....


Kan inte skriva mer, för jag skriver för snabbt och mor vaknar då det låter så mycket. Och hon vägrar stänga dörren (!!!!!), glädjedödare. Idag har vi bara gått varandra på nerverna hon och jag. Hela dagen nästan.
Det tar på krafterna att vara förbannad. Känner mig ganska trött.

Men innan jag ska sova så ska jag skriva dagbok som jag har börjat med igen. Och sen ska jag skriva dikter (jajamensan!)

Känslo-Fia, det är jag det!


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0