I've gotten in :)

En färgstark känsla, av skratt. Något som gör allt så bra. Det måste va: NÄR MAN BLEV INTAGEN PÅ SITT(haha råkade skriva DITT först.. haha, rätt kul om jag snodde DITT första val)  FÖRSTA VAL!
Lite överdrivet, men man kom ju in på gymnasiet och det måste man ju fira :) LET'S GET DRUNK! Never gonna happend. Jag tror nog att jag ska fira detta med en cola och en glass kanske, eller en cocosboll. Fan det låter precis som en vanligt måndag/tisdag/onsdag eller möjligtvis torsdag i mitt liv...

Idag är annars en rätt händelselös dag, har bara varit hemma med Sandra och finurlat lite på våra bloggar. Den här headern som jag har nu den har inte jag gjort utan min kära systeryster! Visst är den rätt fin? För att vara gjord i Paint så är det rätt bra jobbat tycker jag!
Men vänta bara tills jag gått ett tag på min IT linje, så ska vi nog se på riktig Webdesign. Gaaaash jag längtar till min nya dator och första läxan, första provet. Allt det där! :)

Snart så är mitt sommarjobb slut, jag ska köpa en skit fin dyr as ball cool skinnjacka för hela lönen. Då kan jag i äldre dagar blicka tillbaka och svara på frågan "Vad köpte du för din alldeles första lön?" Så ler jag och blundar och suckar lite, fortfarande leende när jag säger "En skinnjacka, en svart med världens snyggaste krage. Å gud vad jag älskade den jackan!"
... Eller så ångrar jag det. Det vet man ju aldrig :)

Senare i veckan (?) eller kommande vecka så ska vi ut ett gäng och tälta. I alla fall är det sagt så, vi får de hur det blir med den saken men kameran lär bli ett måste. Vi vet inte ens vart vi ska tälta, nära vatten hoppas jag i alla fall (så att jag kan bada)

Ska avrunda det här tråkiga inlägget nu!
*Avrundar*


--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

GRATTIS! Du är bäst!

2008-06-29 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0