Någon hörde min bön..

Frida ringde just, som hon hade lovat. Förmodligen så kommer hon hit så fort hon har käkat lunchen som hon sket i tidigare idag. Haha det är ett tydligt minne jag har från den tiden jag umgicks med henne 24/7 för att vara exakt. Haha hon var alltid tvungen att käka lunch för hennes pappa blev allvarligt skit sur om hon inte gjorde det.

Kom på att det är ju faktiskt fredag idag (man minns aldrig dagarna när man har lov så man får påminna sig ibland) det betyder att mor och far åker iväg, så då kan jag och Frida parta loss här. Haha, påminner om tiden då jag tyckte alkohol var roligt och den tiden då Frida enjoyade att pissa utomhus... Sa jag för mycket nu? Äsch då.


--

Kommentarer
Postat av: Frida

haha. och när jag läser det här inlägget påminner det om hur kul vi hade. och hur mycket jag saknar det!

2008-07-05 @ 01:17:26
URL: http://ffridamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0