Spelberoende...

Varit med om ett stort behov av spelande som kväver dig inombords och du känner att allt du behöver är ett par timmars spelande? Men att du inte kan för något är ivägen?! Kännt hur alla ideér  tar plats i ditt huvud, du vet PRECIS hur du ska göra för att lyckas uppnå din dröm och mål i spelet? Ja du vet PRECIS hur du vill ha det och vill bara starta. Men det går inte pga något!?!? ... Så känner jag just nu, jag vill spela sims... Sims 3, som inte finns ännu som inte har ett release datum mer än att det står "Kommer 2009". Bittert och sant. Jag är nog lite besatt. Sims 2 duger inte heller för att tillfredställa mina behov just nu. What to do?

Går och lägger mig snart. *En dag mindre tills spelet kommer*


(Skojade med det sista inom **)
Haha tänk alla sims 3 nördar som googlar efter bilder nu, så kommer de till min blogg och läser detta och tycker att jag är ett freak.. Men hey, varför sitter Du och letar bilder då? ;)


--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0