Snupidimmdimm

Min blogg... I alla väder och alla dar är du något bland det finaste jag har! (Jag kan inte säga att du ÄR det finaste jag har för så stog det på mammas morsdag kort..)

I'm back on track! *Nobody cares* ;)

Här är sommarlovets måsten:
1, ....
2, ....
3, ....
4, ....
5, ..... Låter bra va?

Vet ni vad som gör min familj så speciell (förutom att just jag är en del av den)?

1, pappa har körkort och det har inte mamma. Men ändå är det mamma som bromsar bilen med fötterna mot golvet och det är hon som berättar vart pappa ska åka, när han ska svänga, när han ska bromsa och speciellt när han Inte ska gasa.
2, pappa har som sagt körkort, men han kan inte skillnaden på höger och vänster..
3, jag har en sjuk storasyster med ett väldigt udda skratt! Ungefär "Ho HO h o HoHoho" (jag vet inte hur man ska beskriva det)
4, min andra syrra är tillsammans med en raggare, vilket betyder gegga i håret, väst och raggarbil! (Ett väldigt otippat val av kavaljer)
5, jag har världens sötaste systerson/gudbarn som heter David. Men jag kallar honom bajskorv (?) .. Jag vet inte ens själv varför, han är en liten bajskorv helt enkelt!
6, båda mina systrar har pojkvänner FAST det är jag som är den bästa av alla barnen ;o
7, vi drar ut i skogen då och då, bara för att kolla på djur och man får poäng om man ser djuret först, sen när vi närmar oss hemåt så räknar vi vem som vann (dvs såg flest djur)
...Listan kan nog göras bättre/längre!


-- 

Kommentarer
Postat av: emz;

Hahahahah :D Så underbart bäst! :D



yäy for that you are back on track ;)

2008-06-12 @ 23:30:04
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Syster Donya

Kul att du bloggar igen =)

Ja vi är ju som sagt familjen taijkon!

2008-06-13 @ 08:59:07
Postat av: emma

haha, ja lite speciella är ni nog ;)

ses vi imorgon på kick offen/påvägen dit? :)

2008-06-13 @ 15:47:21
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: martina bothén

äslka nummer 7 med familjen nöjd :D <3

2008-07-01 @ 00:40:16
URL: http://tiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0