WOW!

TJOHO!
Nytt "unika besökare rekord" !!! HELA NIO STYCKEN! :D hahah

Min blogg är nog en av de bloggar som aldrig kommer bli stor, dels för att jag inte siktar på det och för att bloggen är rätt tråkig och kass i sig, och dels för att jag vägrar klicka runt och skriva små äckligt trevliga kommentarer i andras bloggar och låtsas att jag tycker om deras nya kofta från H&M eller att de var riktigt smarta som använde handskar för att inte bränna sig på den varma pajformen när de tog ut den ifrån ugnen ... Det är i och för sig väldigt smart att använda handskar när man håller på med varma saker som ugnar. De små kommentarer jag ger menar jag förstås, naturligtvis :)

Vid närmare eftertanke är det ett under med hela 9 unika besökare...... *Axelryckning*


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0