Ao. .

Tjenare, Idag är det inte Sophia som skriver så alla vet.


Ahapp, nu ska jag tydligen berätta vad jag har gjort under några dagar här typ.

Imorrse vaknade jag vid 13.00 ungefär (fett skönt o sova). Och sen så ville en snubbe ha hjälp med en sak så han skulle kunna göra nånting som han typ va tvngen o göra och medans han gjorde det så stog jag o väntade på honom utanför Sophia med en annan dude.
Då kom Sophia där =D o skulle hämta Pizza som hon hade besätllt tror jag. Det var dagens höjdpunkt! =)haha.  Men resten jag har gjort idag är att Suttit vid datorn, haft gäster av nån anledning, käkat pizza, och efter det, Chattat med ägaren till den här bloggen ett tag =)<3  så den här dagen har vart rätt sugig för de mesta.

MEN ! Dagarna innan var skit bra =D Då hade jag vart med Sophia 3 dar i rad o sen sissta dan sleepade jag över där oxå.
Det vi gjorde den dagen va, Hon åt vid runt 4 kanske o så kollade vi lite på tv och lirade Sims efter det. Och vid 8 ungefär drog jag hem för att äta men vi hade bestämt att vi skulle vara med varandra efter det oxå så hon följde med tills hon mötte Alexnadra som hon va med medans jag åt. (Tacos åt jag så de va i fredags) Efter maten ringde jag Sophia igen och så drog jag för att möta henne och så var några av hennes kompisar där oxå som ja fick hejja på :P  Ao. . .
Sen gick vi hem till henne igen och chillade lite tills vi senare någon gång somnade så skönt =)

Och nu är jag rätt trött så nu slutar jag med detta totalt onödiga och tråkiga inlägg satte. . .
 
Hej då!


Kommentarer
Postat av: iems

haha go dennis

2008-03-17 @ 15:33:13
Postat av: Sophia N

Min! :D

2008-03-17 @ 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0