Chilling in the dilling

" Jag måste tänka på mig själv
Jag tar mig själv i kragen
Försöker ta dom andetagen
Men jag kvävs jag kommer inte kunna andas
Om jag lever för alla andra så jag stannar "

Efter att ha sovit bort hela delen av dagen som kallas "morgon" så känns dagen ganska kort! Gick väl och la mig vid 3 kanske, och vaknade vid 14:00 så utvilad är man!
Idag ska jag chilling in the dilling, ganska säkert för Busen kommer hit! Vi ska laga mat, det lutar åt pannkakor.. Igen... MEN SKITSAMMA! Ska bli gott med nåt i magen, har inte käkat nåt än så jag är lite hungrig, kommer hon inte snart så tänker jag bege mig upp till Valsta och köpa choklad eller nåt (hälsosamt värre). Eller så kanske jag bara sitter här och väntar på att hon ska dyka upp.
Insåg precis att klockan är närmare sju och jag sitter fortfarande i pyamas, det händer endå ganska ofta. Men men!

Jag har dunkat Fredric musik hela dagen känns det som, jag tycker om Fredric. Han e bra!

Har föresten frågat vad skillnaden mellan A och B är, ganska länge. Mamma hade ett ganska bra svar faktiskt!
"B har två bullar, det har inte A och den ena är en konsonant och den andra en vokal" Fast om jag fick bestämma så skulle svaret bli något mer poetiskt, men det får jag väl nämna i någon bok jag släpper i framtiden!
Min dröm i livet är att först jobba med att framställa sims 3, eller 4 i usa! Sen ska jag spara pengar hela livet och i slutet ska jag öppna min egen blomster butik "Korvens blommor" som jag ska tjäna jätte bra på tänkte jag. Någonstans där ska jag också hinna skriva ett par böcker, om antingen auror eller om poesi eller nåt. OCH skaffa fem barn ska jag också hinna med! Haha, får väl se hur det går! Skulle kunna pladdra på om allt jag ska göra hur länge somhelst men det orkar jag inte nu.

Nu ska jag höja volymen på datorn och dunka musik tills öronen ramlar av/Besse kommer! :D


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0