En bussbiljett ska användas rätt!

Jahapp!!
Idag ringde jag Mithila direkt när jag vaknade (låg fortfarande och blundade i sängen) en halv timma efter det så var jag uppe vid centrum och väntade på Mithila. Det var kul att vänta på henne för under tiden stod jag i motvind och stirrade så att ögonen rann, det var riktigt kul! Folk gick förbi och tittade konstigt på mig men det bjuder jag på!

Sen dök hon upp och vi gick och frågade hos frisören om dom tog hål i örat just där jag ville (men jag visste redan ganska säkert att det kunde dom inte) aha, så vi åkte buss ner till märsta centrum och snackade med tatueraren där. Och han påstog att man måste vara 17 för det.... Strange. Men man kan nog ta hål om man går dit med en förälder, men big deal är det inte. Vi får se vad som händer. Jag kanske tar en nål och gör ett hål själv, haha! (Bangar inte!)

Jaha, sen när vi var där nere så åkte vi upp till valsta igen och köpte jäst till bullarna som Mithilas storebror tjatade via sms att dom skulle göra hela jävla tiden!! Du har rätt Mithila han är fan som en jätte bebis den där! 
Och sen fick jag två choklad kakor av Mithila också, hon är så snäll! Så det blev min frukost. Sen tänkte vi att vi skulle åka buss igen för att utnyttja Mithilas biljett till max! Så vi stod på busshållsplatsen åter igen och väntade på bussen. När vi väntade stod vi och kollade på kartan och nämnde alla städers namn med en konstig dialekt, det slutade med att vi satt och skrattade åt det. Flummigt värre!
Sedan ägnade vi lite tid åt serious talk, men bara en liten stund tills bussen kom!
Jag satte mig på samma buss som Mithila, bussen gick inte ens hem till mig så det var onödigt. Men iallafall så gick vi av och jag följde Mithila till dörren, sen satte jag in hörlurarna och dunkade dunka-dunka musik hela vägen hem!
Och nu sitter jag här i mitt äckliga rum som ser så hemskt ut, dels för alla kläder på golvet och för att persiennerna är nerdragna (ser lite dystert ut) Men jag har frysit så mycket på sista tiden så det har funkat väldigt bra att höja värmen på elementet och hålla dörren stängd i ett par dagar, prova det om det är kallt i ditt rum nångång!

Nu chattar jag bara på msn, Haga ville antagligen göra något sen, vad nu sen betyder. Kanske hinner jag spela lite innan?
Eller nä, jag kanske tar en promenix ner till henne. Eller jag vet inte, det märker vi!
Just nu känner jag bara för att chilling in the dilling, såklart!


--

Kommentarer
Postat av: thillsi!

"fet kuk" dag med dig idag! :D

2008-03-26 @ 18:48:25
URL: http://inkpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0