HAGA GÄSTBLOGGAR ;)

Hejsvej!

Nu sitter jag på Sophias rum med Sophia. OCH sophia har nyss plattat oj jag menar vofflat sitt hår! Shitsnyggt, ni ska bara se ;) Ena nackdelen är väl att "voffeltången" är lite segare när det gäller uppvärmning än vad plattänger är. Men som sagt, frånmig och Sophia, Haka på trenden! Gå och damma av voffeltången med det samma så KANSKE ni blir lika heta som Sophia (troligen inte men iaf).
Juste man får inte glömma MAASSAAA hårspray!

Idag har jag gjort en liten makover på sophia. Det resulterade i emostilen... massa härliga "darkside" kort blev de, vilket var vårat mål med dagen.

Nej nu ringe mor min.. hon ska ge mig föda kort och gott. Sophia vill ochså ha lite föda så hon hänkar till valsta och hoppas erbjudandet ' en stor choklad för bara 8 kr ' finns kvar, det hoppas vi me!

Hejdå så länge vi får se om jag får komma tillbaka (A)
Annars så kan ni ju checka in min blogg; Idahaga.tjejsajten.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0