Jag vill ha vår!

Vaknade imorse ur en hel härlig dröm! Inget snuskigt eller så, men den var bara hel härlig.. Fast jag tänker inte nämna den här endå!  ;)

Så den här dagen verkar bli bättre än gårdagens! Tror jag! Känner mig pigg och ganska glad :)
Har inga planer för dagen, tycker inte om att ha planer heller så.. Fast då när man är riktigt uttråkad är det ganska skönt med planer. Men jag är nog mer för impuls grejer!
Donya snackade något om att jag skulle komma till henne i veckan, vet inte om hon syftade på idag eller om det var någon annan dag, men det visar sig!

Åh när jag vaknade imorse så låg jag kvar i sängen ett tag innan jag gick upp, då hade jag en plan - Jag vill cykla!
Tänkte alltså cykla lite idag, hade en bild av att solen sken och det var vår. Men sen tittade jag ut...
Typiskt att det alltid ska vara något som kommer ivägen när man har gjort en plan? Aja, jag får väl träna upp mina benmuskler någon annan dag då!
Fast det kanske var bra att det var snö på marken, så att jag inte kunde cykla. För vem vet om jag skulle ramla igen och skrapa halva ansiktet i asfalten igen. Usch får rysningar bara jag tänker på det! Jag har ju knappt rört cykeln sen jag ramlade och stukade handleden osv.
Så nu tänkte jag faktiskt ta mig en liten runda Sims istället, såhär på morgonen!
Jag tror att jag har kvar den där familjen med en tjej som ska starta eget och så, men jag är inte säker. Men jag kommer helt säkert att börja med en ny familj endå så.
OH! Nu fick jag en plan :D Mihi!

Mithila vi ska ta hål i öronen på lovet ju!! Med eller utan tillåtelse ^^


Tjarå!


--

Kommentarer
Postat av: Alexandra

men du har ju redan hål i öronen?
Och mithila har jättemånga hål?:)

2008-03-24 @ 23:58:18
URL: http://www.hejalex.blogg.se
Postat av: Sophia N

Nej nej, nu har du fårr något om baktån Alle ;)

2008-03-25 @ 13:43:01
URL: http://www.sosecret.blogg.se
Postat av: thillsi

Mithila har fem hål i öronen, men ett till skadar inte! :D Och Sophia ska ha ett till... OHSHIT! :O Då har du ju 3 hål i öronen?!?! :D That's scary! :D

2008-03-25 @ 15:13:23
URL: http://inkpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0