Jävlar vilken händelserik dag!

Ännu en dag har gått utan att jag umgåtts med en enda kompis, haha! Börjar bli en sån där outsider, eller nåt sånt! Nej men jag klagar inte. Det är skönt att umgås med sig själv ibland, fast nu har jag tröttnat faktiskt. Har spelat sims men det buggar så mycket och hackar och har sig så det blir bara jobbigt i längden. Så nu har jag stängt ner det ett tag, får väl se när det ploppar upp igen!
Och Herman bara jävlas med mig, han måste skicka sms och berätta att han spelar nyaste spelet. Eftersom han vet att jag inte har det. Dumma Herman!

Förutom att sitta bänkad vid datorn så har jag fått mig lite luft idag för jag har faktiskt varit i centrum och handlat åt mamma! Men det var väl mest för att jag ville ha våfflor! 
Sen var det hem och göra dom också, det gick bra. Jag och pappa åt våfflor och mamma är så duktig så hon höll sig till hennes favorit mat typ potatis leverpastej och morötter - Låter skit äckligt, jag vet!
 
Jaha? Sen dess har jag suttit vid datorn/tittat på tv. Och nu är jag trött på det så jag ska hitta på något nytt. Kanske spela ett par parti kungen eller nåt x)
Usch vilket tråkigt liv ^^

Jag har pratat med min kära Mithila på telefon idag, och hon sa att vi skulle höras imorgon så ska hon följa med mig och ta hål i örat om det nu går. Haha, hon sa "ring mig när du har vaknat" och jag sa samma sak till henne. Haha, sen började vi skratta... Mithila sover typ 3-4 timmar på nätterna, och vaknar väldigt tidigt till skillnad från mig som fått nåt ryck på lovet och sover 12-13 timmar i sträck.

Föresten så är Fredric - På två ben, en jävligt bra låt. Och Jadde som sjunger i den sjunger så man får rysningar när han sjunger "kvävs" haha, jag tror att det var jag och Rojano som satt och lyssnade på det nångång när vi chillade här ^^


--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Du måste faktiskt komma nån dag i veckan å äta frukost med mig å titta på ruttisch hytten =) Det är din plikt som gudmor!!! Hahaha =)

2008-03-25 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0