Påsklov!

YES!
Nu är det påsklov! Känns skitbra! Jag är taggad för lov, det ska bli jätte härligt med lov!
Längtar tills påskharen kommer och gömmer ägg också, så jag får leta. OM jag nu får göra det, man vet ju aldrig om mamma-hare har tappat lusten för att gömma ägg och säger att jag är för gammal för det. Men sånt blir man inte för gammal för. Jag tror fortfarande på tomten.

Idag var det torsdag, dvs musik igen. Tänker inte nämna något innan musiken för det var inget speciellt som hände då, men på musiken! Ojoj!
Haha, börjar le som en tönt bara när jag tänker på det. Det var alltså idag som vi i bandet skulle spela upp våran låt egentligen, med våran nya text till låten "Only you". Vi satt och knåpade en liten stund, men man kan väl säga att tillslut kom texten bara av sig självt. Det är en fjäsk text till våran musik lärare,
"This is gonna take a long time,
cause we have no good line.
It's unbeliveble!
All we needed was the A you gave
but then you took it all away"
Ungefär nåt sånt.

A men det blev inte bara arbete, jag satt t.ex och dampade mig vid pianot rätt mycket. "Vad låter det här som!?" *spelar på pianot*, ingen förstod... "En katt som springer över pianot fattar ni väl?!" Och en annan var när Nanna stod och skrev texten till låten på mitt piano. "Såhär låter det när någon dör vid pianot" haha, och Nanna blev livrädd, förlåt mig ;)
Och sen när vi försökte spela musiken och sjunga våran text till, så hade vi lite problem med en rad, Angelica var helt besatt av att få "weila" eller vad det heter, och det var också kul. Men jag tror det blev så som jag ville.
Vi hann inte klart med övandet så vi slapp spela, det var ju skönt! :)
Mithila jag tycker fortfarande att du ska sjunga hela låten själv, för du sjunger så fint :')

Ikväll vet jag inte vad som händer, är lite kluven för jag vet inte vad jag ska göra dårå. Men jag har på sätt och vis bjudit över Mithila hit, och Busen... Och dom andra. Så egentligen vet jag ju. Men.. Suck!

--

Kommentarer
Postat av: thillsi!

Hahaha! ÄR DU GALEEN? :D
Jag låter ju som en kratta! :|

2008-03-20 @ 16:42:42
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: erikssonbraaten

Hahaha det är lungt, det var ju faktiskt kul med den döende på pianot. men willy var roligare! ;)

2008-03-20 @ 17:08:26
URL: http://nannaeriksson.blogg.se
Postat av: Sophia N

Hahah :D
Thillsi du låter som en kratta-strof :D haha nej. Du låter jätte härligt.

2008-03-20 @ 18:29:29
URL: http://www.sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0