Rojano gästbloggar.

Tjena tjena, nu ska jag gästblogga :D mohaha.
Idag har jag ätit mer än vad jag brukar göra annars. (och det är inte lite de)
Först imorse/vid lunch tid åt jag, Alexandra och Sophia Pizza till frukost på Vedugn. Sen gick Alexandra hem till sig och jag följde med Sophia hem till henne. Hos henne chillade vi lite och garva åt nördiga saker mohaha. "Man stuker tungan när man säger det" HAHA. Sophia förstår vad de är :D. Sen vid fyra tiden kom vi på att vi ville ha mer pizza så vi gick upp till centrum och köpte mer pizza och en varsinn kokosboll haha. Gissa om vi är mätta nu mohahahahdgogsdioj.

*jag kryper fram till sophia å säger "jag kan inte andas, jag är för mätt". Sen tar jag min tallrik och säger "nej jag kan inte äta mer nu, ska lämna min tallrik och .. hämta min kokosboll"* HAHA.
I'M A FETTO AND I'M PROUD OF IT.

Nu sitter jag vid ena datorn och skriver i Sophais blogg, och Sophia sitter vid andra datorn och pratar med sig själv och börjar asgarva lite då och då. Hon är en riktig Poopie.. Hon asgarv-sjunger låten "torkel i knipa - vem är du själv då". mohahaha.

DET VAR ALLT FÖR MIG, TJOHEJ


Kommentarer
Postat av: sammadanis

röj, börja blogga! :D

2008-03-04 @ 00:39:02
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: IDA

åh i love that song :D

2008-03-04 @ 15:40:42
URL: http://idahaga.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0