Söndag

Jaha, hela helgen har gått. Vette sjutton vad jag har gjort men tiden gick ändå! (Försöker tänka tillbaka på helgen)...
Ajusste! I fredags var jag ju hos Alexandra på kvällen, sen åkte vi ner till Besse och var där ett tag tills dom skulle dra, haha jag och Alexandra var så tråkiga att vi åkte hem istället för att följa med, men men man kan inte alltid vara på topp! Efter att jag kom hem satt jag uppe vid dumburken ett tag, men det var inte roligt för Dennis var inte inne Jag hade tänkt skriva med honom men det gick ju inte. Jävla skit. Aha, så jag vart uttråkad och loggade ut, bäddade ner mig i sängen istället, jag funderade på om jag skulle stänga av mobilen eller inte. Men jag visste att Dennis skulle ringa (synsk) så jag lät den vara på. Och helt rätt, tre timmar senare så ringde han och väckte mig, men det gjorde ju såklart ingenting. 
Sen la vi på och jag somnade om och sov som en stock tills mamma väckte mig på morgonen genom att banka på dörren och skrika "FRUKOST!". Det var ganska mysigt för Sandra och hennes Dennis var hemma, det var ovanligt. Så rinde Donya och fråga om vi inte ville följa med ner till Steninge slotts Kulturcenter (som det faktiskt heter) så vi åkte ner dit i två bilar allihopa. Jag följde med för jag ville fråga angående sommarjobb där, eftersom jag har praoat där förut så har jag en god chans, ska tillbaka dit på måndag och snacka med personalchefen.
Jaha, sen åkte vi hem och jag gjorde ingenting i flera timmar tills jag tillslut duschade och fixade i rummet innan Dennis kom, sen kom han och då var jag social med honom i ett par timmar innan han skulle åka iväg till Knivsta (precis som natten innan) jag måste väl erkänna att jag ville inte att han skulle åka, men men. Han verkar ha så kul där så det gör inte så mycket. Usch vad jag är självisk. x) 

Efter att jag var med Dennis så gick jag hem till Alexandra där Frida också var jag kollade in deras nya löshår, det var ganska coolt faktiskt. Men jag kunde inte låta bli att tänka på att det var någon annans hår, blä.
Sen följde jag med dom till busshållplatsen, när bussen kom så drog jag hem. Eller inte direkt hem för jag var tvungen att lyssna på musik så jag tog en liten omväg för att hinna lyssna på ett par låtar som jag var tvunen att analysera litegrann (eftersom jag har blivit smått besatt i en rappare så måste jag lista ut vad det är jag tycker om i alla de där låtarna) jaha, sen var jag hemma igen då. Mamma och pappa hade gått och lagt sig så jag smög in på mitt rum och kände gud vad jag saknar Dennis. Men jag visste ju att det var ingen idé att tjata på att han skulle komma hem för han var så långt borta ändå. 
Så jag spelade spel istället, det blev Motas (Mystery of time and space) ett spel som finns på www.123spela.se om någon vill spela så är det ett knepigt spel som går ut på att man ska ta sig ut ur ett rum, men man kommer bara vidare till nya rum hela tiden. Jag klarade såklart ut spelet.
Sedan ringde Dennis, precis som han hade lovat, så jag pratade med honom, det var ganska trevlig info där från både hans och hans polare. Haha! Men jag saknade honom bara mer då när han ringde, så jag blev lite smått deprimerad där ett tag x) Sen senare ringde Jocke, så jag låg och pratade allvar med honom men Micke blev avundsjuk så jag la på så att Micke kunde ringa så pratade jag me honom (han är lite larvig, haha) det var längsen jag träffade dom med nu, känns det som så jag ska försöka träffa dom också!
Sedan somnade jag och vaknade för ett tag sedan av att mamma bankade på dörren och skrek "FRUKOST!" igen, fick en liten deja vu upplevelse där.
Direkt efter frukosten drog mina päron, men när jag frågade vart så hade dom inte så mycket planer. Jo, dom skulle till tyresö och skulle bli borta länge. Så nu är jag hundvakt hela dagen, ska träffa Dennis idag så han blir väl tvungen att komma hit då!

Ja det var min helg det, hoppas din var bättre eller iallafall att mer hände!

--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Glöm inte att höra av dig till Kulturcentret imorrn nudå!

LOVE YOU! =)=)

2008-03-09 @ 23:15:05
Postat av: Sophia N

Mja, vi kom ihåg det. MEN det var för sent, å pappa vägrade åka ner dit! Buhu!

2008-03-11 @ 15:14:49
URL: http://sosecret.blogg.se
Postat av: Thillsi

Svar: Absolut inte! :D

2008-03-12 @ 19:35:50
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Har du slutat att blogga nu eller???!

Puss å kram å nyp i stjärten!

2008-03-16 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0