Trött, och det är kväll.

Jaha, nu är det läggdags för mig. Tänkte bara berätta lite kort om dagen först!
Var i skolan, det var väl nice. Blablabla.

Efter skolan var det tandläkaren, Dennis följde med mig dit <3
Sen åkte vi buss hem till honom så nu har jag iallafall sagt hej till hans päron, de gick bra! Tror jag, jag vet ju inte vad dom tyckte. Men men! A, jag är trött. Orkar inte skriva. Men det var väl dagens stora händelse då. Plus att jag inte hade några hål heller, inga som man kunde laga. Det var allt, ska stänga av burken och hopp i säng nu. Inget mer intressant/ointressant att tillägga nu!

--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Du skulle ha berättat om vad jag visste fast jag inte visste hahaha eller så kan vi behålla det för oss själva MOHAHAHA!
Skönt att du inte hade några hål iaf.
Puss

2008-03-05 @ 11:14:11
Postat av: Sophia N

Muppidoe! :D

2008-03-07 @ 08:14:15
URL: http://www.sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0