Vilket drama!

Fortsättningen på gårdagen blev att jag var med Busen (som avtalat) och vi lagade pannkakor OCH våfflor, då jag envisades med att jag ville ha det. Sen tog vi också pannkaks smet i våffeljärnet, det blev faktiskt gott! Med en massa grädde och sylt på så är det mesta gott! :)

Sen hade jag lovat Micke en pannkaka, så han tog med sig Jocke och traskade hit rätt sent faktiskt. Jag och Busen tänkte ta en pannkaka, sätta på grädde och sylt och sen smeta den i Mickes ansikte och skrika "Här har du din pannkaka!!" Men sen glömde vi det när dom väl hade kommit, men Busen ordnade pannkaks krig endå så det var lugnt! Själv tänkte jag hålla mig utanför så mycket som möjligt men jag tog chansen och smetade lite våffla i Busens ansikte, vilket var väldigt roligt :)

Och tiden gick och det gjorde Busen också, så jag chillade med mina pojkar och vi gjorde googies och smack smacks lite då och då! Det uppskattar jag!
Jocke är lite halv sjuk och han lider tydligen av migrän lite då och då så han tänkte dra hem, men Micke låg redan och halv sov i min säng då så han lämnade Micke här helt enkelt. Det gjorde inte mig nåt så jag var uppe ett tag medan Micke låg och sov sen gick jag och la mig i mina pärons rum. Men det blev inte så långvarigt eftersom att någon kom och förstörde så jag fick kila tillbaka till mitt rum vid tre på natten och väcka Micke och fråga om inte jag fick ligga bredvid honom istället, och det fick jag. Som om han hade nåt val?
Jaha sen sov vi båda två som stockar tills klockan blev 12:30 och vi gick upp! Eftersom att jag hade lånat ut min mobil till Jocke när han drog så vart vi eller a jag, tvugna att hämta den.
Jag och Micke traskade iväg till Jocke sen satt vi i Jockes och hans lillebrorsas rum (Haha Jocke delar rum med sin lillebror!!) jag tittade när dom spelade nåt spel samtidigt som jag försökte slå mitt eget high score på Mickes mobil. Jocke trodde han var skit bra men jag var bättre än honom, så alla vet det!
A sen skulle Micke få skjuss hem av sin pappa för de skulle ha ett "Allvarligt samtal" (Om att Micke inte hade dammsugit rummet...)

Då drog jag också hem, och nu sitter jag här framför datorn igen. Ska försöka få med mig någon upp till centrum. Om jag inte får med mig någon så ska jag cykla upp tror jag! Wiho! :D


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0