Back!

Det var väldigt enkelt.. Haha. Vi behövde inte ens göra det vi skulle göra så det var ju as enkelt ;) *Cash flow*

Ikväll ska alla tjejerna hem till mig och vi ska titta på melodifestivalen här, alla tar med godis eller annat att äta. Det ska bli mysigt, jag tror vi kommer ha det prima ikväll :)

Har precis kommit hem ifrån Alle, de ska grilla och ville bjuda mig på mat men jag kände att jag behövde komma hem och ordna lite saker innan alla kommer hit. Dvs plocka ur rdiskmaskinen och fylla den, samt plocka bort onödiga grejer osv osv osv..!


--

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? Kolla in den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-24 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0