Bye bye babies!

Idag har jag varit med Robin precis som jag sa att jag skulle igår! Har varit med honom hela dagen, och ja. Jag är faktiskt fortfarande med honom... :) Han är lite gullipluttig måste jag säga. Men jag vet inte ändå..

ANYWAYS! Jag ska dra till husvagnen om några timmar, för mor och syster är i stan på en konsert så far ska hämta dom där sedan kommer de hit och tar med mig till husvagnen.  (Ja jag är sjukanmäld från skolan imorgon) Så då ska jag sola hela dagarna och bli brun förhoppningsvis (Det vore ju konstigt annars) ... Då skulle jag behöva gå till en doktor eller någonting och kolla upp det och det har jag ingen lust till.

Jag åker alltså inatt, och kommer hem på söndag - Om allt blir som vi har planerat!
Bye bye babies! :) <3

Förlåt allihopa för att jag är en sån dålig kompis. I'll make it up to you!

Ödet förde oss samman, ödet skiljde oss inte åt. Men det försöker desperat att påminna oss.


--


Kommentarer
Postat av: thai

you're hooooooooooome!

2008-06-01 @ 21:10:54
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0