Camping livet gillar vi!

Hejsvejs!
Kom precis hem ifrån campingen, sov där förra natten. Det var as mysigt, imorse gick jag upp och solade vid halv 9 och sedan låg jag väl i solen resten av dagen, badade lite, fiskade och rökte gädda med mera! :D

Dessutom åkte första båten på grund utanför badet, och det slutade med ett duns och att hela propellern på båten lossnade. Vi stod allesammans och jublade och skrattade tills vi insåg att de inte kunde ta sig nånstans och höll på att driva iväg. Så SuperDad kom till undsättning och åkte ut med Veli Line och räddade dem ifrån faran! ... Mycket trevligt ögonblick :D

Har spelat mycket badminton också, dessutom har jag läst i min bok och varit i min egen lilla värld så mycket som möjligt. Och jag trivdes bra där, men nu när solen håller på att gå ner så tyckte jag att jag kunde dra mig hemåt igen och chilla lite här också, so here I am! :)

OCH min tröja har kommit också :D Det står "Sophia Nöjd, lite bättre än alla andra" på den :) Klockrent och sant..!
 

--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0