Datasalen.

Nu finns det intwe så mycket att berätta om dagen, då den precis har börjat. Sitter i datasalen i skolan och skriver en matte-uppsats, vi ska vara 3 tjejer som ska inreda ett hus med 2 rok. Och vi har bara 30000 kronor att spendera.... Väldigt roligt med andra ord...

När jag kommer hem idag så ska jag ha as tråkigt i alla fall, det ser jag fram emot...Inte. Ska försöka att hålla mig ifrån datorn då. Så att jag kan börja plugga så fort som möjligt så jag kan få ett fin fint betyg på proven sen :) Najs najs!
Nu ska jag väl fortsätta göra det jag egentligen ska, så att det kan bli en uppsats av det här sen. :)

Och du gör mig förvirrad gubben, låt bli. Låt mina kort vara.


-- 

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Du ska inte alls ha tråkigt efter skolan för jag och din Gudson sitter å väntar på dig =) Sen kan jag säkert hjälpa dig med att plugga =)
Kom hem nu!!!!
Puss

2008-05-14 @ 13:20:54
URL: http://www.sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0