Enjoy beeing me today :)

Idag har två personer kommit fram till mig i skolan och frågat "Är det där en skoltröja?" Svarade likadant båda gångerna. "Nej, 79 spänn på Lidl finns även i grått och svart!" .. Tuff man är! ;)

Haha, idag så hade vi håltimma innan sista lektionen. Så vi försökte leta rätt på Helena så att vi kunde deala till oss att få arbeta hemma. Haha det slutade med att jag satt inne i lärarrummet (där elever inte får vara) med Jawad, och han gav mig Helenas mobil nummer så ringde jag henne och frågade om vi fick gå hem. För vi hade letat efter henne och kunde inte hitta henne. Haha det var skit kul ;) Vi fick gå hem sen i alla fall, tack vare min charm via telefon..!

Väl hemma så åkte jag mor och far till uppsala för att köpa ett parasoll som mor absolut skulle ha ... Skit fult var det, det fanns inte ens i rätt färg så mamma köpte ett "Bi-fångar-parasoll" dvs, ett gult - Enligt far. Haha.
Sen var far och jag hungriga så vi vägrade att köpa glass som mor föreslog. Det slutade med MAX och jag hittade en skit bra skuggplats för bilen (då hunden var med i bakluckan) så att vi stod där bakom en röd kontainer och käkade hamburgare. Typiskt oss, tajkon-familjen!

Tro inte att jag inte pluggade för det, hade med mig papper och penna på vägen så jag förhörde mor om rökning eftersom att hon är en gammal rökare. Men jag kan stolt säga att hon har slutat!

Gjort bildläxan också, jag älskar den. Jag sökte efter förslag på internet och fick upp en massa bloggar med ordet "bildläxa" men nästan ingen hade nämnt hur de hade gjort den. Så utifall att någon annan söker efter en idé till en egen bildläxa precis som jag gjorde. Så tänker jag berätta att jag gjorde ett självporträtt i Blyerts och på bilden  håller jag i en blomma, och det är den enda saken på bilden som är i färg. Den är rosa. Så att alla vet det.

image15
Tadaaaaa! :)


Annars flyter mina tankar på som vanligt. Inga större bekymmer. DET HÄR BETYDER DET DET STÅR: Du är söt Dennis :)
Sånt får man säga utan att det behöver betyda något mer än så. Men du är så söt du. =)


--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Haha den tröjan är ju bäst! =)
Kan tänka mig att det var en rolig ride med mor å far idag. Vad skönt att du är klar med bildläxan nu oxå!
Ahhh söööt =)

2008-05-12 @ 22:22:47
Postat av: emma

Den blev super fin! Riktigt MVG material ;)

2008-05-13 @ 15:16:20
URL: http://emmadowntown.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Åhhh va fin den blev!!

2008-05-13 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0