Frida och jag i datasalen

Tjohej!
Det är bråk  i datasalen, väldigt roligt faktiskt. Då en i 8an (?) är väldigt irriterad på läraren. Oj nu hotas han med avstänging från datasalen, haha! As kul :)
(Frida viskar i mitt öra att hon har pratat med den där killen, han brukar säga hej till henne) :o SHIT!

Idag ska jag chilla med Beatrice, det har vi bestämt. Det ska bli roligt. Vi brukar lyckas ganska bra med att chilla så det lär bli lite gamla godingar till filmer och jag ska förhöra henne på hennes teater grej som hon ska utföra för någon linje som hon kanske kommer in på. Det är spännande tycker jag, för hennes skull. Och hon riktigt lyser av lycka.  Det är härligt att se henne glad över något, hon är som eld och lågor.. Eller hur man brukar beskriva det!

Nu ska jag återgå till att göra det jag är här för, plugga dvs. Tjohej :D


--

Kommentarer
Postat av: Frida

bråk i datasalen, Riktigt underhållande ju!

2008-05-16 @ 16:12:46
URL: http://ffridamo.blogg.se
Postat av: eevvo

Hoppas du får en fortsatt bra dag!

2008-05-16 @ 16:18:30
Postat av: eevvo

Hoppas du får en fortsatt bra dag!
http://evveistheman.blogg.se

2008-05-16 @ 16:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0