Hårborsten

Idag hade jag en urskön ascool skitbra sovmorgon framför mig! MEN!

Då ska ju min mor brutalt stå och banka på min dörr halvt skrikande "Vart är min borste?!" Klockan var runt 6 på morgonen.
Jag yrade och sa att "Jag vet inte vart den är, håll koll på dina grejor själv! Jag sover!"
Men hon vägrade lyssna utan fortsatte banka och tillslut fick jag dra mig upp ur sängen och öppna åt henne. Så satt jag på sängen inrullad i mitt täcke helt nyvaken medan hon halvt hysteriskt rev runt i både skåp, golv, påsar, fotölj osv. I jakt på hennes hårborste. Samtidigt som hon hela tiden och sa "Jag vet att den är här inne!". Men tyvärr mor, DU HADE FEL.
Förbannat gick hon ut ur mitt rum och jag kunde återvända till drömmarnas land.

Jag var as sur när jag skulle somna om efter att hon väckt mig.
Imorse gick jag i alla fall upp och ringde henne på jobbet och frågade om hon inte skulle be om ursäkt för hennes hemska beteende. Så då gjorde hon det.
Så fick jag också veta att borsten var vid datorbordet dvs inte i mitt rum!!


--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

MOHAHAHAHAHA!

2008-05-22 @ 12:34:23
Postat av: emma

Stackare! Haha ;) Vaknade också tidigt, av att min mamma stängde min dörr xP

2008-05-22 @ 16:00:45
URL: http://emmadowntown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0