Home-alone-girl.

Alltså, förlåt för alla blogg inlägg. Inte meningen, MEN  jag var tvungen att visa det här testet. HÄR HAR NI SVARET till varför jag inte följer med er ut och festar och svaret till varför jag inte dricker :) *proud*

Suck it in, fuckfaces! (ursäkta mitt språk)


You Are a Good Girl!
You're into fun - but it has to be your own brand of fun
Drinking? No thanks. You rather spend your time differently...
Whether it's talking with friends, taking up a hobby, or reading
You're not the type to socialize just for socializing's sake!
                                                                                       Are You a Party Girl?


--

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, stämmer ju ^^ i alla fall vad jag vet/tycker. Blev också den "typen" ;)

2008-05-26 @ 17:03:57
URL: http://emmadowntown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0