Hurmfs!

Hurmfs!!

Sitter här mitt i natten och chattar med en viss person på msn, väldigt intressant är det. Fast...Aa..

Anyways, världen kryllar av konstiga människor. Visst gör den?..
Och endel kan man verkligen skåda igenom.

Haha, jag kan inte låta bli att flina åt det här ovan. Det är liksom som ett "kodat språk" av det jag egentligen vill ha fram, som jag vill säga. Men jag kan inte skriva om det för man ska inte veta det, fast jag vill. Haha!

Skum jag är. Aja, det var det. Känns bättre nu. Hejdå :D


--

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: haha tack tack :D Jävla posten har ju slarvat med avin! Men ska kolla om den finns på ica imorgon! :D

2008-05-11 @ 20:47:08
URL: http://angelicabe.blogg.se
Postat av: Emma

Sv: Tack :D Trode inte du ville läsa min "mode"blogg ;) men ja blev glad ^^
De finns jäkligt många konstiga personer, haha ^^ men tur är vl det, så att alla inte är normala ;)

2008-05-11 @ 21:34:49
URL: http://emmadowntown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0