Inget men så mycket

Hörde du det också? Våran låt, han sjöng våran låt. Översatt till Svenska från Engelska men det var fortfarande samma låt i grund och botten. Han hade kunnat sjunga precis vilken låt han ville, men ödet valde låten åt honom. Valde ödet den där läten för våran skull? Eller är det bara jag som tänker för mycket? Hur som helst, det var våran låt älskling. Det är det fortfarande! Och alla är fria att tro och tycka vad de vill om den saken. Men det där var ödet.

Dagen idag har varit helt okej, inget speciellt har hänt. Förutom min intervju med Helena då hon intervjuade mig om böcker, det gick så bra så att vi ska göra det en gång till senare. Efter att jag har läst boken som alla i hela världen verkar ha läst så ska vi diskutera den hon och jag sen, det blir nog fin fint!
 
Ska pallra mig iväg härifrån lite smått så att jag kan börja städa rummet (IGEN) .. Fan jag kan aldrig hålla det fint!!!! Men nu är det kris med den saken då Robin kommer hit imorgon och förmodligen så kommer vi väl att vara hos mig. Suck. Det betyder städning!

--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0