Intervju

Kom precis hem ifrån stan! (Från intervjun)
Den gick bra, måste jag säga. De hade problem då de inte kunde få ut sina papper och sånt eftersom att receptionisten hade försovit sig. Så de fick impovisera en intervju med alla som var där och hade sökt. Det gick i alla fall bra, jag gjorde mitt bästa så jag kan inte skylla på något om det inte skulle gå som jag vill ;)

Tycker det verkar roligt där. Så hoppas, hoppas! De ska höra av sig senare, så vi får väl se.

Det känns ovanligt att vara uppe med tuppen på en lördag, men nu har jag helt plötsligt en jättelång dag framför mig så jag undrar om jag ska ta mig an mitt stökiga rum nu... Men usch, har inte lust. Men jag kan nog lyckas lura mig själv med en bra cd på högsta volym och dansa i takt samtidigt eller nåt, men det beror helt och hållet på om Sandra och Dennis tänker vara hemma eller inte (Inte så populärt med min musik eller min dans)

På återseende!
- Vilka jävla tomtar det finns!  


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0