Ja herregud...

Idag lämnade jag in min bildläxa, Anni verkade "nöjd" .. Hon sa bara "Fint.." Utan någon större lycka eller så.. Din hagga!
Emmas bildläxa ägde hårt. Fyfan vad finurlig den var! Hon är så smart och bra den där, men hon har inte riktigt märkt allt hon är ännu. Det är synd för hon är en sån söt tjej tycker jag.

Det gäller att hitta den där fläcken, för att sedan kunna hitta fler. Alla kan göra det.

Idag har jag läst till Musiken, men innan det så var jag med Robin. Det var jätte kul faktiskt, över förväntan. Vi satt och pratade om alla våra "gamla tider" och det var riktigt mysigt faktiskt. Han ska förmodligen komma hit på Torsdag också, så ska vi väl ses då. Antagligen. Han verkar väldigt glad över att återse mig igen och det vore väl dumt av mig att påstå något annat från min egen sida. Men jag vet inte.

Man ska inte dra samma visa för många gånger. Men vi märker hur det blir med den saken. Man kan faktiskt trivas i någons sällskap utan att det behöver vara något mer än så.. Fast det verkar som nåt annat..?

Nu ska jag tassa in på mitt rum med chips och vatten. Ska parkera mig framför tvn och njuta av ett avsnitt av Desperate Housewives :)

Två nya kort, vågar inte titta efter.


--

Kommentarer
Postat av: emma

Va söt du är! Glad jag blir ^^

2008-05-14 @ 15:53:26
URL: http://emmadowntown.blogg.se
Postat av: tilli

Det är helt sjukt om hon inte ser hur otroligt härlig din bildläxa är. Då är hon en trippel hagga med lite satmateri på toppen och idioti vid sidan om!

2008-05-14 @ 19:16:27
URL: http://inkpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0