Jag hjärtar er, vänner.

Ikväll har jag haft as trevligt med tjejerna! Det måste jag nämna! Det var en mysig kväll, vi satt allesammans på min ballkong och drack läsk (tro det eller ej!) och åt godis. Och bara skrattade och skrattade tills det blev kallare och mörkare. Det var jätte nice tycker jag!

Nu har de dragit i alla fall, några på fest och några hem, och jag är redan trött så jag ska faktiskt borsta tänderna och gå och lägga mig, men det gör mig ingenting!
Imorgon ska jag ner till midgårdsvallen och titta hur Beatrice och Alexandra har det där nere sen ska jag och Alexandra på ett mycket speciellt uppdrag ;) *Cash flow*

Btw, jag pallante med skiten.


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0