Jag kommer med solsken till dig :)

Fortsättningen på dagen blev att jag var i skolan, jag var tillochmed med på idrotten - Vi hade dans, och det var roligt :) Skulle fan kunna börja dansa nu alltså!
Sista två timmarna var bäst! Vi hade projekt då och jag sydde på min... grej... (Utifall att min kära mor läser så vill jag inte nämna några detaljer) .. Det var kul att få arbeta med den, snart klar är jag!
Sen när jag kom hem så var min systeryster Donya hemma hos oss, och David (Precis som hon lovade i hennes förra kommentar) Så jag chillade lite med dom, och David låg och klängde å hängde i mitt knä ett bra tag! PLUTTUNGE! :D

Jahapp, sedan blev det middag, kokt korv med potatismos (like usual) .. Vi äter typ alltid det. Vi steker aldrig någon mat för mamma verkar ha någon sorts fobi för stekt mat så det finns aldrig på våra tallrikar hemma. Det är lite synd när jag tänker efter, för jag tycker nog om stekt mat vill jag tro!

Anyways, nu har jag pluggat idag. Men det var så uttråkande så jag gick och bäddade ner mig i sängen och sov bort ett par timmar, till klockan 20:00 innan jag vaknade igen. Då tittade jag på barnmorskorna, de förlöste barn i detta avsnitt (chocking moment) och unge efter unge kom ut precis som tänkt :) Good barnmorska, good!

Förutom det så är jag osäker på mitt gymnasieval, såhär när det är "försent" att ändra och allt. Väldigt roligt. Tjoho. Skrattar ihjäl mig... Det suger, men jag ska försöka tänka positivt igen.. Och försöka älska mitt val av gymnasium/linje. För om jag byter nu så kaske jag ångrar mig igen. Och det jag valde hade jag ju tänkt länge, så varför skulle det inte vara bra? (Se så positiv jag kan vara ibland!)   :)


Inget nytt på någon annan front. :)


--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Det kommer att bli skit bra med det val du gjort =)

2008-05-15 @ 10:40:10
Postat av: Mor

Hej lilla du... Stekt mat ÄR inte gott. Tycker ju förstås att du kanske skulle kunna äta det på helgerna då du får "rumstera" runt i köket bäst du vill... Syslöjden... det verkar intressant. Undrar vad det är som är på G...
Pussar iallafall från din BÄSTA MAMMA!

2008-05-15 @ 12:42:41
Postat av: Sophia N

Ja det blir nog bra ...

Ja du mor, det märker vi ;)
/BÄSTA dotter/syster

2008-05-15 @ 16:53:24
URL: http://www.sosecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0