Mensvägg?!

Jag hade gaser så jag bestämde mig för att gå upp till centrum för att köpa choklad. Då fick jag mer gaser. Men vi ska se allting ifrån den positiva sidan! Nu är alla gaser ute.

Förutom gas problemet så har jag varit i skolan, där fick jag toa-besöks-panik och gick på toaletten. På väggen i tjejernas toalett hittade jag en bit av väggen som är helt röd och ja det ser ut som mens.
Vilken idiot kletar mens på väggen?!
I alla fall så fottade jag väggen men kunde inte föra över bilden från mobilen till datorn så jag har inget bevis på det här. Om du inte får för dig att kolla in toaletten in real life så kan jag ge dig närmre direktiv om den saken.

Annars har dagen varit chill, har haft ständig sms kontakt med Robin *Surprise* .. Det är lite halv jobbigt att smsa hela dagarna tycker jag. Men men!

The only one I wanted to notice me, was the only one who didnt. What do I have to do to make you see?

Jag är som en robot, ständigt följandes mina spår.
Jag tar dig, älskar dig. Och går.
Det är sån jag är.
För jag är en robot, ständigt följandes mina spår.
Kan du få mig ur balans?

--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Flumm.... =)

2008-05-27 @ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0