Mycket seriöst inlägg

Dagens höjdpunkt blev när jag hittade en push up under min matta medan jag dammsugade. Jag undrar hur den hamnat där. Men sedan vill jag också meddela alla pojkar att ja, dom är äkta.

Ett annat trevligt exempel ur dagen får bli när Sandra frågade om jag tyckte att Dennis såg bra ut. Jag kikade lite på honom och bestämde mig för att "Så farlig ser han inte ut" och svarade Nej det gör han inte.
Då sa Dennis "Men det ser du väl!". Men eftersom att jag inte såg det så svarade jag snabbt att Nej det gör jag faktiskt inte.

Roligare än såhär blir det inte!


--

Kommentarer
Postat av: bettan

BAHAHA

2008-05-18 @ 23:23:26
Postat av: THAI

HAHAH :D

2008-05-18 @ 23:41:31
URL: http://inkpen.blogg.se
Postat av: Syster Donya

Hahahahahaha! ROFLMAO! Eller nått =)
Dammsugade? ;)

2008-05-20 @ 09:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0