Nice dag!

Tjohej vad jag gillar den här dagen! (Föurtom min skumma andnings-ont jag hade tidigare då, som var hemsk!)
Aja, började klockan 10 idag som alltid, vi hade lektion och allt gick bra. Tills lektionen innan lunch så ja gfick jätte ont när jag andades så jag kunde inte koncentrera mig! Efter många om och men så fick jag lov att kila hemåt i alla fall..

Väl hemma så var jag helt ovetande om att Donya och David var på gården och gungade, men sen när jag ringde så fick jag reda på det. Så då gick jag ut och gungade lite tills vi drog in igen och käkade mina älskade stuvade makaroner och falukorv, som Donya gjorde :D <3
Så gick vi ut och lekte igen, jag och Donya flummade och David kollade snett på oss när vi kastade grus in i varandras tröjor... Vet fortfarande inte hur jag fick grus i trosorna.. .Men men.

Sedan drog vi på VIP kväll för alla som handlar på vad nu affären heter nu igen.. Det var nice. De bjöd på cider och godis! Så.. A men jag hittade ett par skor där. Och sedan en tröja på LIDL! (YES!)


--

Kommentarer
Postat av: Jenny

HEJSAN

2008-05-08 @ 23:49:50
URL: http://siimplyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0