Pfft!

Riktigt så mysigt blev det aldrig, inte heller prima. Skithögar. Måste ni vara så dumma och tråkiga?
Fittigt.

Anyways! Ställde klockan på 08:56 imorse så steg jag upp och duschade, nu har jag precis gjort klart morsdags-tårtan till mor. Så den står i kylen nu och väntar på att bli uppäten.. *När nu det sker*
Det blev en gräddtårta med jordgubbar all over the place! Hoppas den duger ^^,

Nu ska jag kila iväg och slå in paketen till mor, samt dammsuga, samt klistra ihop ett litet gulligt kort också. Fullt upp med andra ord.
Sedan ska jag också duka fram för fika osv osv osv osv...!


--

Kommentarer
Postat av: tilli

Vad hände? :o

2008-05-25 @ 18:34:57
URL: http://inkpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0