Redan hemma!

Tjohej!

Nu har jag varit i skokloster, och campat gärnet med Herman! Vi hade as kul, vi kunde inte sluta garva när vi försökte spela badminton i blåsten, det var så himla misslyckat! Haha!
Sen  grillade vi mat, alla husvagnarna "trion" som vi kallar oss (vi står tre husvagnar för oss själva) och vi grillade och åt mat då, det var gott och jag och Herman garvade hela tiden! 
Efter maten drog vi allihopa ner till brasan, och alla hade på sig "Fyris" kepsar, as fula men mamma var skit söt i sin hahaha! :D <3
Jaha så stod vi vid brasan och drack bål allihopa, och sjöng litegrann och så. Sedan blev vi badsugna (vid klockan 21:00) så jag Jenny och Herman drog iväg till stranden medan alla vuxna stod längre bort och hejade på oss när vi badade! (Jag var såklart först i)
Jag spurtade ner i vattnet, långt utav helvete och de andra stod bara där som fån och skrek :D haha!
Sen var vi kvar där rätt länge faktiskt, jag stod på händerna och dök och grejjade! De va nice! Efter det blev det kallt så vi tog på oss kläderna och drog tillbaka till brasan och värmde oss för att sedan gå tillbaka och mysa i förtältet med läsk och chips! 

Och jag hittade Bosse, jag sprang till honom och kramade om honom ordentligt, det var av honom vi fick kepsarna, han är lika gullig-pluttig som vanligt. Och han lovade att ta med sig mig ut i sommar på äventyr på sjön!  Längtar redan!
Jaha, sen blev de natt då, och vi satt och jag chillade med Sexy Mike, han är typ världens skönaste. Han är som ett barn som har stannat kvar i en vuxen mans kropp, otroligt omogen är han. Men jag diggar det hårt!  You rock Mike!


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0