Rurrebrurrkik :)

Jaha..?

Inget speciellt har hänt. Eller asså, jag sov ju ingenting inatt pga NÅGON?!! skulle vända på sig hela tiden?? Så jag var as trött och hade huvudvärk hela dagen i skolan, men sånt är livet.  Nu vet jag att jag ska byta sängstomme på sängen, för den låter alldeles för mycket när man vänder på sig. Så jag ska nog ta bort hela stommen och bara skruva dit fyra ben tänkte jag. Det får bli något helg jobb eller nåt för senare..! Kanske vill Al hjälpa mig då eftersom att vi är så bra på att bygga saker?

Idag har jag varit jätte duktig, jag cyklade idag och jag blev väldigt svettig. Cyklade till en skylt som visade "Sigtuna" sedan fortsatte jag tills jag såg några nybyggda hus och då fick jag lite smått panik av att jag kanske inte skulle hitta hem senare, då vände jag hemåt igen. Fast jag tog en annan väg, som var väldigt jobbig den med.
Sen är det ju så att om man bor i Valsta så får man alltid uppförsbacke påvägen hem sen (Då Valsta är en gammal ö som var omringad av vatten på medeltiden, för er som inte vet det!) Nu är jag slutpumpad på energi, och jag lär sova gott inatt! Ska nog gå och borsta tänderna och allt det där redan nu så att jag får sova ut ordentligt till imorgon då vi har prov....

Tänkte skriva någonting om hjärter ess i min hand, men jag kan inte hitta kortet. Någon har stulit det. Katastrof.


-- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0