"Städar rummet"

..Det går inget vidare med rummet, har röjt nu i kanske en timme eller två. Ser en knapp skillnad men den är inte tillräckligt stor än för att vara värd några hundra som mor lovade mig, så jag ska väl fortsätta ett tag till då.
Jag får alltid för mig att jag ska börja småplocka med en låda eller något, eller rensa smyckeskrinet eller nåt -När jag ska städa, lite irriterande är det då det tar längre tid då. Haha men men! :)

Först hade jag på högsta volymen i hörlurarna på mp3n, men sen kom jag på att jag kan ju plugga in dom i högtalarna! Så nu ylar det för fullt där inne i rummet (sitter i vardagsrummet nu, för den som bryr sig.. Eller undrade) .. Min lördag är så skön?! Inte en själ har hört av sig, haha kan bero på att mobilen var avstängd igår och alla som hörde av sig under den tiden blev nog lite sura.
Det är så klockrent när man tar fram mobilen och sätter igång den och säger "Jaha, låt se hur många som hört av sig nudå!" Så plingar det till i mobilen gång på gång :D *Populär*

Jag har kommit på en rätt bra anledning till varför jag lyckas ha en sån skön inställning till det mesta. Alla mina negativa dystra tankar finns i musiken. Så där tömmer jag mina dystra tankar och sen är jag klar med dom och kan le åt världen igen. Det behöver såklart inte vara så, men om man tänker att man ofta är omringad av deppig musik i öronen -Så orkar man nog inte bli som musiken tillslut. :)

MEN! Det här med intervjun, där är jag väldigt negativ (innerst inne). För då är jag inställd på ett dåligt svar. Och då kan det bara bli bättre :)

Jag tog två nya kort. Men korten var kassa, och jag ångrar nästan att jag la mig med hjärter ess i min hand.
Men den som är med i leken får leken tåla.


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0