Tits-dag

Tits-dag,  Andre hade en rosa t-shirt med en stereo på. och högtalar grejerna såg ut som två bröst, väldigt roligt...
Annars gick väl resten av allt åt skogen idag, right Tilli? Die motherfucker die, very much! <33

I alla väder och alla dar, är du det finaste jag har.

Efter skolan drog jag mig hemåt (surprise) satte mig vid dum burken som vanligt. Sedan såg jag på tv ett tag, inget speciellt kom precis. Ganska uttråkande. Men jag kan inte cykla idag, har typ översvämmning (så jag måste alltid hålla det torrt och rent så att det inte läcker in/ut för mycket) xD Flumm flumm!

Har ingen humor just nu. Så jag ska inte försöka vara rolig eller så, lite mindre charmigt kanske. Men jag är så söt i vanliga fall ändå så de gör inget... För att inte tala om dagens outfit! ;)
Jag kallar den för "Pricken över i'et" Dvs en brun tröja med beigha prickar på. Direkt från H&M, till det ett par gamla jeans och mina svarta gympadojjor.(Det var ju ruskigt kul med dagens outfit, ska kanske börja med det varje dag.. Höhö -Not!) Sen ska man skriva det klassiska "Lägger kanske upp en bild på den senare ;)" (För det är ju så himla intressant med outfits...)

Som sagt, ingen humor. Men ändå så jäkla skön är man.


Inget jävla hjärter ess nånstans, lägger mig. Tar två nya kort.


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0