Upp och ner åt höger och sedan åt vänster!

Tjääääna!
Sov som en stock inatt, och det var riktigt ruskigt as skönt! Jag bäddade om sängen så att jag byggde en mur av täcket och alla kuddarna låg som en ring runt mitt huvud och så lilla jag där emellan. (Intressant..)

Idag är det söndag då, förmodligen? Jaha, ja.. Vad ska man göra idag då? Skulle kunna tänka mig att spela sims faktiskt. Det var så längesen men det är onödigt då Sexy Mike ska få min dator för att han ska köra om den så då kommer mina spel att försvinna ändå så ... Men man kan ju spela för skojs skull, men jag kommer säkert Älska familjen jag gör och då kommer jag få en ångestattack sen. Haha vilka problem man har.
Var det inte momi som sa det? "Små barn, små problem och stora barn, stora problem." Jag antar att mitt sims spel inte hör till de stora barnens problem då, så jag klassar det inte som ett problem längre. Haha. Jaja, jag kanske inte ens spelar... Eftersom att min dator är störd nånstans djupt där inne kring grafikkortet eller något.
 
Sol vind och vatten, vill jag ha.  =)
- Snart är det sommarlov, snart ska jag slå tärning!



--

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Haha SEXY Mike.... eller inte?!
Ses idag! PUSSSSSSSS

2008-05-05 @ 09:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0