Uppdrag granskning!

Någon mer än jag som såg på uppdrag granskning ikväll?
-FY FAN! Säger jag. Att någon människa kan bära sig åt och ens tänka tanken på att göra något sånt?!

Det är alltså så, att det förekommer att de som sköter nersättningen av kistan på kyrkogårdarna, tar till med deras traktorer och trycker ner kistan med den döda människan i, så att kistan går sönder? FÖR ATT minska att jorden sedan ska sjunka så att man inte behöver lägga på jord lika ofta senare för de är så lata...
Jag kan inte förstå det, det är vidrigt! Jag kan ärligt säga att nu är jag riktigt rädd för att dö. För att bli behandlad på det sättet. De lyckades få på film, när en man sätter sig i grävskopan och hissar ner kranen ner i hålet i marken och man ser hur den trycker till där nere. Vidrigt. Riktigt vidrigt.

Att krossa en kista i graven. Nej. Jag finner inga flera ord. Jag är bara så full av en massa konstiga känslor just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till! USCH.

Tack och hej.


--

Kommentarer
Postat av: Busenkorva

Det är ju fruktansvärt !!
Visste jag inget allt om. :o Helt sick!

2008-05-11 @ 17:58:01
URL: http://busiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0