Vilken YÄY-dag! :D

Två prov avklarade, känns as bra!
Men blablabla, det intressanta med den här dagen är mitt samtal jag fick på mobilen idag!
Jag ska nämligen på anställningsintervju på lördag, de ni! :D
Det tog en stund innan jag förstod vem det var i andra änden men sedan plussade jag 1 + 1 och kom fram till att det blir 2!
Så på lördag ska jag ner på anställningsintervju dårå, ska vara jätte charmig och trevlig och allt det där. Så får man ju hoppas på det bästa! Jag kan knappt vänta, det ska bli jätte spännande! Så vi får hålla tummarna på att det går bra och att jag blir anställd då! Det vore ju så himla bra! :D

Resten av dagen ska jag inte göra något planerat, bonden Robin skulle hjälpa till med nån himla hö-hämtning så han kunde inte träffa mig idag.. :( Men men hinner ju träffa honom skulle jag tro!
Så nu sitter jag här, helt planlös. Väntar på ett mail med addressen till stället jag ska till. Annars gör jag inkentinken! Ska nog läsa boken jag fick låna av Beatrice idag kanske.
Ajusste! Fick Mvg på nationella i Engelska :) Och Helena säger att min argumenterande text är "Underbar!" .. Bättre kan det nog inte bli?!

Grattis till mig på namnsdagen (som mor inte kommer ihåg.. Lustigt då hon kom ihåg Linnéa för två dagar sen) .. :)


--

Kommentarer
Postat av: tilli

Vad härligt (: Lycka till! :D

2008-05-15 @ 23:08:18
URL: http://inkpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0