Yäy day!

Har för mig att jag sa imorse att idag kändes som om det skulle bli en bra dag. Och ja, jag är ju synsk så. Rakt på sak;

Fick brev hem ifrån Arlanda-It som välkomnade mig till nästa termin! AWESOME! Fick tårar i ögonen eftersom jag blivit en sån känslomänniska ... Men ja, jag kom in. Som det ser ut. Jag vågar inte lita helt och fullt på brevet så jag ska ta det med mig imorgon och fråga syo vad det egentligen betyder! (För att vara säker så att jag inte tar ut glädjen i förskott) - Dock så SKA jag hamna där ändå.. Måste måste!

Annars har dagen varit lugn och skön, gjort det jag känner för bara. Nu sitter jag med engelska glosorna framför mig och pluggar in de tjugo orden jag fick välja själv. Har problem med två ord;

Shrug - Rycka på axlarna och Scowl - Rynka ögonbrynen. Annars flyter de andra orden på rätt bra faktiskt.

Jag är på något impuls humör idag, jag raderade min pa för några dagar sen och idag fick jag för mig att radera min blogg också!


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0