1000 anledningar att hata dig!

Morsning!
Det gick bra!! Å jag är så lycklig, så lättad. Jag visste att det skulle gå vägen! Nu är det bara back on track som gäller!<3 You can do it!

Anyways, idag har jag latjat med Sandra hela dagen, hahah vi höll på å tjatade ut vårat "Mamma varför de?"-Skämt hela dagen och mamma blev galen. Hahaha så kom hunden in:
"Mamma va e de? Kan vi slänga den?!" (Åå mamma älskar våran hund) hahaha, mammas blick <3

BOUNTY <3 Vi menar inte det vi säger.

Sen satt vi med min bärbara och tog miljoner konstiga bilder, ahah!
Damn vad jag älskar att bara vara hemma ibland!


--

Kommentarer
Postat av: empi

du är så underbar <3

2008-09-26 @ 20:51:26
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0